Dagen efter...

Dagen efter balen idag! Kan säga att jag hade en kanonkväll med bra folk och god mat! :) Dock så var jag inte med på efterfesten med tanke på att jag har en bit att åka när jag ska hem så jag missade frukosten på Sturegymnasiet kl. 04,00 idag! haha :)
Mår faktiskt bra idag, skönt att inte vara som många andra å bara ligga hemma idag å må dåligt, nej istället ska jag ut på en powerwalk lite senare! Självklart lyser ju solen idag, detta vädret kunde varit igår istället! :) men som sagt jag har haft trevligt & nu ska jag ta och äta en bit vattenmelon för att få upp sommarkänslan.
Sommaren börjar imorgon mina vänner! :D

Bilder från balen kommer in när jag lagt in de på datorn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0