Första dagen som "vuxen"!

Mitt liv lyder som rubriken!
Fast när blir man vuxen egentligen?
Jag har pojkvän, jag är sambo, jag har fyllt 18, jag har körkort & jag har tagit studenten! Nu måste jag väl ändå räknas som vuxen? Eller vad tycker ni? :)
Första dagen på mitt sommarjobb idag och det känns faktiskt bra trots att jag bara varit på introduktion och brandutbildning! Snart är jag lika duktig som min älskade brandman själv, Jimmie. <3 eller inte....!
Just nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem från sin övning. Körde förbi brandstationen innan och tittade när de övade och idag var det kemövning de skulle ha och de innebär att de har på sig kläder så de ser ut som astronauter! Jätte tjocka dräkter så de ser helt knasiga ut. Tacka vet jag vanliga kläder på honom... ;)
Tänkte bara slänga in en bild på han & mig från min student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0