2010

UNDER 2010
Har du gråtit? - några få gånger, ja!
Har du skrattat? - mestadels av året :)
Har du sovit i tält? - det har jag minsann hunnit med.
Har du sovit under bar himmel? - nej.
Har du varit på Gröna Lund? - aldrig.
Har du varit på Liseberg? - japps! hann inte besöka det i sommar så det blev julmarknad istället :)
Har du varit på Kneipbyn? - nej?
Har du varit utomlands? - ja, USA! Bästa resan ever! :)
Har du varit i en annan stad? - jaa.
Har du bott hemma?
 

UNDER 2010
Har en vän dött? - nej.
Har en vän sökt tröst hos dig? - ja.
Har du sökt tröst hos en vän? - i början av året ja.
du sovit över hos en vän? - japps :)
Har du varit kär i en vän? - i början ja, men nu är vi mer än vänner! :) <3
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - tror inte det faktiskt..


UNDER 2010
Har du pussat någon? - massor av gånger! ;)
Har du varit tillsammans med någon? -   ÄR tillsammans med Jimmie!
Har du varit kär i någon? - ÄR kär!
Har du sovit med någon av motsatt kön? - varje natt! :)

NÄR HAR DU SOM MEST..

Gråtit under 2010? - vintern 09/10
Skrattat under 2010? - resten av året :)

DENNA MÅNAD.. 
Har du varit kär? - är fortfarande kär :)
Har du kysst någon? -  varje dag!
Har du pussat någon? - varje dag!
Har du kramat någon? - varje dag! :)
Har du skrattat? - det har jag! :) det har ju varit jul och nyår :)
Har du gråtit? - nej?
Har du varit glad? - är för det mesta glad, så ja!  
Har du varit ledsen? nej..

NÄR..
Grät du senast? - i onsdags.. :(
Skrattade du senast? - idag!
Duschade du senast? - igår :)
Lyssnade du på musik senast? - imorse.
Hade du kul senast? - igår!

VEM..

Kysstes du senast med? - Jimmie!
Kramade du senast? - Jimmie!
Pratade du i telefon med senast? - Pappi
Fick du sms av senast? - Sanna :)

ÖVRIGT, VAD/HUR/NÄR/VEM..

Hade du tråkigt senast?  Just nu, annars hade jag aldrig svarat på dessa frågor!
Kommer du ifrån? - Är född i Ljungby, så jag kommer från Småland ;)
Heter? - Emmelie
Hur gammal är du? - 18 år!
När fyller du år? - 19 augusti
Tycker du om någon just nu? - det gör jag, riktigt mycket!
Jag samlar på? - mynt? :D haha
Gröna eller röda äpplen? - gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Jimmie, Ica eller mammi! <3
Vilken tid gick du upp idag? - 09.15
Har du sovit i din egna säng inatt? - nej, inte gjort på snart 9 månader!
Har du sovit ensam inatt? - nej :)
Har du strumpor på dig nu? - jajjamensan!
Hur svarar du i telefon? - "Heej! :)" om det är någon jag inte vet vem det är så blire "Ahh det e Emmelie"
Vad ska du göra imorgon? - Ta det lugnt och njuta av sista dagen på jullovet!
Var vill du bo när du blir stor? - Tillsammans med min pojkvän i ett lugnt område.
Vad vill du bli när du blir stor? - Läser frisör, så vill delvis jobba som det :)
Är det okej att gråta? - självklart, det är mänskligt!
Vilken årstid tycker du bäst om? - SOMMAREN! Helt klart!
Skulle du göra om du vann en miljon? - Har inte funderat så långt..
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - haha, verkligen inte!
Har du piercing? - ja, öronen och navlen.
Har du tatuering? - nej.
Vill du gifta dig? - kanske, kanske inte ;)
Vill du ha barn? - det vill jag gärna ha!
Solar du ofta? - nej.
Är du bra på att laga mat? - tillräckligt iaf!
Gillar du att dansa? - det kan bli ganska skoj ja.
Hur vig är du? - normalvig tror jag, haha! :D
Vilken är din favoritglass? - Piggeliin eller Twister!
Tror du på ett liv efter döden? - kluven på den frågan..
Är du morgon eller kvällsmänniska? - det beror på vad man gör!
Vilken ögonfärg har du? - grön
Vilka hårfärger har du haft? - svart när jag föddes, sen brun och nu mellanblond :)
Är du beroende av något ? - min familj & mina vänner! De är en stor del av mitt liv! <3
Senaste låten du hörde? - "Luca"
Brukar du bädda sängen? - Japps, det hör till vardagen. 
Har du kysst någon under den senaste månaden? - Jimmiiie!
Vad var det senaste du sa? - "Gör du det :)"
Saknar du någon nu? - ja.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0