Sista lördagen på jullovet!

i skrivande stund sitter jag nersjunkt i soffan och bara slötittar på tvn. Det är faktiskt skönt att ha sådana dagar ibland, fast att jag vill att det ska hända saker hela tiden :D
Gårdagskvällen slutade hemma hos Sanna och Andreas där vi åt lite mat och tittade på Lets Dance! Man kan inget annat än att älska Anders Bagge, eller vad säger ni? Han är ju helt klart bäst!
När vi insåg att Lets Dance ledde mot sitt slut så ville vi hyra film, så klockan 21,54 körde vi i ilfqart till kisoken som stänger 22,00 och hyrde en film. Men som vanligt så slutar det med att jag somnar i soffan.. jag e ingen rolig människa att titta film med.. ;) haha
Nu ska jag nog laga lite mat sen får vi se vad dagen bjuder på.. eller ja, kan ju iaf avslöja att jag ska på middag hos farfar ikväll, kan kanske bli trevligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0