party!

absolut sista dagen på jullovet och imorron bär det tillbaka till skiten! Är så fruktansvärt skoltrött nu, vill bara ta studenten och skaffa mig ett jobb så man kan börja leva på riktigt. Man är ju faktiskt fången i sig själv när man är tvungen att gå till skolan, men man får väl hoppas på att det går fort nu och för att glädja alla er andra så kan jag meddela att jag har 58 skoldagar kvar ;)

nåja, precis varit och fikat med carro och fidde & ungarna, mysigt! Så nu ska jag städa lite här hemma sen ska jag besöka Carro ikväll för lite party... haha! :) kanske meddelar senare vad jag ska på...
det kommer nog bli ganska mycket garv, iaf med våran humor!



ta mig tillbaka till det stora landet USA! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0