vad hände?

jaa, det kan man verkligen fråga sig?!
sista inlägget jag skrev här var när jag hade kommit hem från mitt livs bästa resa, USA! och när jag börjar räkna så är det faktiskt snart 3 månadersen jag kom hem därifrån?! jag och ica i USA? kan det bli bättre? nej ;D helt galet :)



iaf, sommaren har tickat på som bara den och jag har väl hunnit med det som har skullats göra..

nu kan jag berätta att jag sitter hemma och pluggar samhäll, försov mig imorse, stängde tydligen av klockan istället för att trycka på snooze, illa illa... och med tanke på vilken bra bussförbindelse gör ju inte att man blir på bättre humör iaf..
nu väntar duschen och mer plugg, ska göra klart detta så man har det över, sen städa lite och ikväll blire träning och sen bästa programmet på en måndag, ULLARED! jag säger bara Morgan & Ola-Conny, dom är unika! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0