slutet på skolveckan!

eller jaa, skolveckan slutade igår, för jag hade praktik idag! :)) det gick bra och jag trivs som fisken i vattnet!
imorgon är jag minsann ledig så då ska jag och mami till hässleholm för att köpa doppresent till den lille gossen som jag äntligen ska få träffa igen på fredag! Längar så! <3
på eftermiddagen imon så har jag en som ville bli permanentad så då ställer man upp, :)) sen ska jag vänta på att min älskade ska komma hem från jobbet så vi kan åka hem till hans mami och papi och bada spabad! Mumma ;)
och på fredag morgon hämtar mormor och morfar oss, då börjar färden! :)
ikväll blire köpmat, ONYTTIGT! Till det blir det bonde söker fru, sen berg flyttar in och sen avslutar vi med "Välkommen åter".Kanon tv-kväll :)
PUSS! (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0