proosiit

ungefär så har jag låtit idag! snorat och sånt äckligt har också stått på schemat idag, jäkla förkylning! :(( har absolut inte tid att vara sjuk nu. Får verkligen hoppas att jag blir helt frisk tills nästa fredag då jag och Jimmie beger oss på dop, min lilla kusin ska äntligen få sitt namn på riktigt :) & jag ska få hålla honom! Happygiirl!

Just nu sitter jag och mailar bilder till Gabriela och väntar på att min underbaring ska komma från duschen, för vi är bjudna på middag hos pappa ikväll :) Trevligt! & jag kan ju passa på att säga att imorron är jag ledig, men det blir väl att snora och hosta då med...

Sen vill jag bara uppdatera er med att det kommer en ny design här på bloggen, Gabriela är fixarn! ;) Snällt av dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0