pensionärer? inte ännu hoppas jag ;)

sitter nu här och är mätt som en jaa, jag vet inte vad!
Mamma bjöd mig och älskling på en riktigt smarrig söndagsmiddag så nu känns det som man inte behöver äta på 1000 år!
helgen har gått fort, lixom veckorna! redan söndag, men jag kan glädja mig åt att jag bara går 2 dagar i skolan denna veckan sen på fredag morgon beger jag och älskling oss mot Skövde för att gå på barndop! :))
och nu stressar Jimmie mig.. haha, ska åka och spela bingolotto hos en av hans kompisar :) pensionärsvarning, jag vet. men det var faktiskt jag som ville spela!
jag tänkte att jag skulle vinna mig ett hus och en bil! ;)



bild sen steakhouse!
Tjillevippen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0