Måndag 11 Oktober

Supertråkig måndag, verkligen!
vem är det egentligen som har fått för sig att man ska jobba med källkritik på en Historia lektion?! det vill jag få till att svenskalektionerna ska inehålla.
Det är så fruktansvärt tråkigt så timmarna känns som dagar. Men vem har sagt att det ska vara lätt att gå i skolan? Jag har inte hört någon iallafall.
Sitter nu här och har en uppgift kvar och min mage kurrar som aldrig förr, ge mig mat ge mig mat! Köttbullar med stuvade makaroner står på matsedeln idag. kan vara gott :))

Ska kanske passa på att säga att jag inte blev någon miljonär på bingolotto igår :( illa illa, bättre lycka nästa gång! Fick iaf reda på en trevlig nyhet igår :) hoppas det går vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0