en förändring

tisdag idag & jag har varit i skolan hela långa dagen! Avslutade lektionen med ett samtal med min lärare som bara var positivt, I´m a happy girl! :)
på lektionen idag började vi med att "avsluta" vårt såkallade bröllopsprojekt! Vi ska sitta modeller åt varandra och vi ska göra en bröllopsuppsättning med tiara och slöja! Spännande, redovisning på tisdag...
Wish me luck!
Nu så återstår bara en praktikdag imorron sen så är det helg för min del! Ska väl börja packa lite smått sen för på lördag blire barndop och jag ska hålla lilla gossen, så mysigt! Men jag & Jimmie åker upp till mina kusiner redan på fredag förmiddag för snälla som mormor & morfar är så fick vi klämma in oss i deras bil på vägen upp :)

jag hann inte komma hem från skolan förens jag fick slänga mig på färgtuben och smeta in mammas hår i en lite nyare och fräschare nyans än den urtvättade som fanns i håret! :) fin fin blev hon.
Nu ska jag snart bege mig hem till pappa och sen iväg och handla lite för att sedan kunna börja på maten som jag och min älskling ska äta ikväll, spagetti och köttfärssås står på matlistan.
och när vi är mätta och belåtna ska vi slänga oss i soffan för att titta på SOS 112! Så grymt bra program. Jag brukar ha svårt för operationer och sådant som har med sjukhus att göra, men att se folk göra räddningsinsatser ute vid bränder eller trafikolycker är riktigt intressant!
Tur att man har sin egna lilla brandman (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0