är jag släkt med djurvärlden?

hade ni mött mig imorse hade ni trott att jag var släkt med en snigel eller ior i nalle Puh. Jag var seg som en snigel och trött som ior. Tänkte jag skulle duschat imorse med så inte mitt hår hade dött av produkter och massa annat skit, men nejdå. jag tvingade mig inte upp ur sängen så tidigt inte..
så nu sitter det bara i en toffs och är allmänt äckligt! :D

Med tanke på att jag var som ior imorse så passade denna dagen mig kanon! Bara tittat på film i skolan hela dagen, och några uppgifter!
Om tvä timmar sitter jag på min underbara buss som jag bara älskar att åka med (ironi) och sover, trött som en gnu. men när jag kommer hem ska jag ändra på saken, träning står på schemat ikväll sen mys med Jimmie till tv-programmet Ullared med Morgan och Ola-Conny :D




Älskar mig goding! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0