18 Oktober 2010

har inte uppdaterat på några dagar och det beror på att min dator har legat i Jimmies lägenhet och vi har bott hos pappa några dagar för att passa min vovve! :)

jag ska bara säga kortfattat vad som har hänt i mitt liv under dessa dagar:

- i fredags åkte vi 30 mil upp till skövde, lång bilfärd. (dock har min pappa och bror 120 mil enkel resa dit dom ska, så jag ska inte klaga).
- i lördags stod det barndop på schemat. och jag är även gudmor till min lilla kusin Arvid :) han var så duktig, han sa nästan inte ett ljud under tiden dopet var! Gosepojke <3
- igår var vi ute hos Carro & Fidde och fikade sen så blev det mat hos svärmor och sen blev det bingospel i strömsnäs & kvällen avslutade jag och älskling med att titta på rallybrudar som jag sedan somnade till...

ikväll är det äntligen träning igen! är snart frisk från förkylningen och då är man på G igen! :D efter det blire att vänta till älsklingen kommer hem från hans övning! <3

nu ska jag ägna mig åt en samhällslektion :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0