skoooola!

sen uppdatering, och jag som skulle bli duktig på att uppdatera, humm...
i nuläget sitter jag i skolan och håller på att skriva en fördjupningsuppgift som handlar om brott och straff, det är bara så intressant! skulle kunna sitta här och skriva i timmar! :o
men det har jag inte tid till, tyvärr..
bussen går om en timme och då blire bara hem och byta om sen hämtar mami mig för vi ska bränna fett ikväll tänkte vi, gympa står på schemat! :)
Min älskade har åkt iväg för sina sista tre veckor på sin brandutbildning, men som tur är så kommer han hem på fredag igen! :D :D :D
nej, jag ska fortsätta med mitt arbete samtidigt som jag har lite tid till att slänga in en gammal bild på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0