gårdagen i Ullared!

glömde skriva igår, förlåt!
men dagen började lagolm bra, försov mig en timme :s sen så blev det snabbt hem till pappa och jobba stenhårt så jag skulle hinna med allt, sen bar det av mot Ullared med svärmor! :)
när vi väl kommer dit ser vi att det inte är någon kö, men där fanns bara 11 parkeringsplatser kvar och det var i p-huset, så det vara bara till att snabbt knycka en där! :) väl inne så var det ganska tjockt med folk men det gick hyffsat bra, hittade lite smått och gott.
Köpte en del saker till lägenheten, inredning, I love! Nya gardiner, sängkläder, dukar och massa annat snyggt! :) så ligger gardinerna här och väntar på att få bli upphängda, så det ska jag ägna mig åt nu sen i eftermiddag blir det fika med Carro och barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0