dränkt som en katt

jag bara älskar lov! eller tja, vem gör inte det egentligen?
dagen i sig har bestått av att jag har tvättat och dammsugat bilen i regn och rusk, sånt som måste göras.. för imorron beger jag och svärmor oss mot Ge-Kås igen! :)) massa shopping lär det bli, nya saker till lägenheten med, me love!!!
älsklingen är på studiebesök hos ambulansen för att göra klart sitt arbete nu innan han ska iväg i tre veckor för att göra någon brandutbildning sen när han kommer hem blir det MAT!
ska faktiskt vara så duktiga så vi ska äta fisk ikväll, lax med potatis, hollandaisesås och rivna morötter, mumma! :)
imorronbitti innan vi åker blire lite jobb åt pappa, "money money money" ;)
nej nu ska jag inte sitta här längre, ska försöka skriva klart fototexterna till mitt USA album, äntligen är bilderna inklistrade iaf, nu väntar bara det roliga arbetet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0