ett försenat blogginlägg :)

hejsan!  =)
här kommer ett lite försenar blogginlägg om dessa dagar jag inte skrivit.
har haft mycket bättre saker för mig, umgåtts med Jimmie mesta delen av tiden och det gillar jag. :)
i fredags var vi på steakhouse, jag & tjejerna! jag stressade som tusan när jag kom hem från skolan. att hinna hämta sina saker på två ställen, duscha, fixa håret, sminka sig och prata med mamma på 45 min är inte dåligt för att vara mig! :o när vi väl var på Steak House blev det standard maten för mig, fläskfilé :D Mumma!
bilder kommer här nedanför! :)

igår blev det jobb & efter det blev man bjuden på flamberad fläskfilé, bakad potatis och bästa såsen :) till efterrätt blev det flamberade jordgubbar med svartpeppar på, till detta blev det en slags kola sås och glass, snacka om att man var mätt :D och jaa, det var aktiskt gott med svartpeppar på jordgubbar!
ska nu ta tag i mitt liv och fixa lite saker, sen blire hem till Jimmie igen, avslutar kvällen hos honom, kan ju glädjas åt att man bara går 2 hela dagar i skolan denna vecka! :D















tack för en riktigt bra kväll tjejer! :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kvällen måste göras om :D G-R-E-A-T night !

2010-05-16 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0