ont i halsen och allmänt seg!

min hals fortsätter att göra ont och nu har jag börjat hosta med, ännu värre :( men men, man kan ju inte va lycklig jämt! tur är att jag har min pojkvän som är så himla gullig! som piggar upp mig med gulliga sms :)
sitter just nu hemma hos mamma och ska snart bege mig hem till Jimmie, när han kommer hem :) läsa lite teori hoppas jag sen så blire nog sängen tidigt ikväll för min del. heldag i skolan imorron.
snart helg och det gillar vi skarpt! dock vet jag inte vad jag ska göra men vill hitta på ngt skojjigt! :) man får hoppas på det bästa, såvida jag inte ligger nerbäddad i sängen å e megaförkyld..
slänger in en sommarbild från förra året, sommaren är snart här! :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Riktigt söt är du! Snart sommar :D

2010-05-19 @ 19:14:29
URL: http://ceciliaohlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0