mååndag så det skriker om det!

måndag idag, ännu en ny vecka. dock så e detta sista veckan som jag går fullt ut för nästa vecka börjar mitt sommarlov på torsdag! :)
sitter nu på matten och funderar på att skita fullständigt i detta, jag som älskar matte annars men vi har knappt lärt oss något. å jag ska läsa matte C! men man får hoppas att den e enklare som alla säger. för nu orkar jag inte med skolan längre, jag har två prov denna veckan och dom måste jag verkligen plugga på. det var två prov som jag inte trodde skulle komma, men hoppas det går bra! :)
ska försöka återgå till mina böcker nu :D haha! :)
& ikväll blire mys med Jimmie, såvida inte larmet går så han får sticka iväg :((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0