m-m-m-m-maaat!

snart kommer Jimmie heeeem från jobbet!! :)
det blir mat då, har köpt lövbit potatiskroketter å persiljesmör, det får duga ikväll :)) sen är det bästa programmet evet, SOS 112. jag & jimmie sitter som klistrade vid tvn, haha! har även pluggat sen jag kom hem, två prov denna veckan, inte likt John Bauer! :o
skolan idag har varit väldigt lugn, nästintill onödig. började 8.15 som vanligt, satt sminkmodell åt make-up store sen satt jag i ett klassrum och de andra höll på att göra en plansch med bilder från crazy spring, fin blev den! :) på eftermiddagen stod det idrott och långgolf på schemat, det blåste så sjukt mycket så bollarna ville knappt åka iväg, de bara blåste upp i luften, och kallt som tusan var det :(( hoppas på att man inte vaknar med en till förkylning imorron nu när min äntligen håller på att gå över.



också gammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0