fredag, igen?

i skrivande stund sitter man hemma hos pappa. precis kommit hit :)
man får ju komma hem emellanåt och hämta mer kläder nu när man inte sover hemma om dagarna, men jag gillar´t. =)
idag har jag och Jimmie varit i Ljungby, han köpte två nya kuddar till hans säng, så nu kan vi sova extra gott! ikväll blire mat med familjen och Jimmie babe! :) sen imorron beger pappa, emil & jag oss mot ullared, ska handla in några enkla linnen nu innan jag ger mig av på min livs största resa, ska passa på att köpa några minneskort till kameran med, känner på mig att det kommer bli en hel del bilder ;)
nu ska jag inte sitta här längre, ska göra något vettigt! :))
Ciiaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0