:))

så jaa, tvätten är tvättad tills man åker! :) eller ja, där finns nog en liten maskin som ska köras också, sen så är det bara att följa packningslistan och lägga fram allt på sängen innan det slutligen ska ner i resväskan! :) nu är det bara några bankärenden och några ärenden med pappa som också ska göras sen e jag redo för det största resan i mitt liv! :)
har faktiskt varit hemma från skolan idag, hade ingen matte på morgonen och på eftermiddagen skulle vi bara fika på vår engelska lektion, å jag åker inte till halmstad bara för att fika ;)
ikväll blire att åka till medborgarhuset med mami och papi och titta på min bror som ska ha någon uppvisning nu med skolan innan de slutar mellanstadiet och börjar högstadiet, jag fattar inte att emil blivit så stor?! :o
efter det ska jag hem och krypa upp i soffan med Jimmie! :)

Ps; de som vill följa min resa kan kika in här på bloggen emellanåt, så fort jag har tid till att vara vid datan så skriver jag ett litet inlägg och lägger upp bilder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0