åter söndag

nu är det åter söndag. haft 4 dagars ledighet nu! har tillbringat dom med min mysiga pojkvän! :)
haft det jättebra verkligen, igår blev det Ullared med pappa och Emil, trevligt vare. så nu har man handlat
lite linnen och strumpor och sådant som går åt nu när jag ska ge mig iväg, bara 18 dagar kvar nu. jag gillar´t skarpt!
kommer dock kännas när man ska lämna familjen, pojkvännen och vännerna! men det är en månad, det går fort får vi hoppas och jag slår vad om att jag kommer trivas som fisken i vattnet! :D
tillbaka till verkligheten nu, sitter och försöker få ihop mitt engelska tal som ska hållas imorron, mindre skoj ör ni vet väl vad jag anser om engelska? mmh, sjukt tråkigt.. & jag brukar alltid säga att det blir vad man gör det till, men engelska går inte att göra till något roligt, så är det bara!
efter det blir det väl att fixa till bilderna som jag ska ha framkallt ör länge sen, men det får nog bli imorron :) senare när jag e klar med allt med läxor å sånt blire att åka hem till Jimmie! :)




riktigt kär och galet galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0