sammanfattning av helgen! :)

helgen har varit mycket bra!
i fredags firade vi Tilda, det blev mat hemma hos henne tillsammans med tjejerna.
jag nanade där sen bar det av till elmia på frisörmässa på lördagen, bussen gick 8
från stan. när vi väl var där så var det bara att gå runt och titta på de märkena som
ställde ut, var även och kollade på visningarna :) mycket bra! Särskilt Grazettes :)
när vi kom hem med bussen åte jag med hem till Therese en liten stund, sen tog jag
bussen in till stan igen (tur att man inte åker mycket buss annars) för att ta tåget
mot skåne :) och väl framme där hade jag det mycket skoj! :)
helgen har varit bra! <3

& imorgon bygger jag upp naglarna, FINALLY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0