jag har solen i ögonen

tro det eller ej men jag vaknade på bussen av att jag hade solen i ögonen! så bra det kändes, hoppas verkligen att våren är på väg! dock så hade det känts mycket bättre om snön hade varit borta och det gröna gräset hade tittat fram! :)
ska snart lämna in min ledighetsansökan med, och det betyder att det inte är långt kvar, närmare bestämt tre månader på torsdag. :D
klockan på datorn står på 08.08 ochdet betyder att det är 7 min kvar tills lektionen börjar, så jag ska inte underhålla er mer nu, skriver mer i eftermiddag. måste bara säga att vi ska ha jujutsu på idrotten idag, å jag vet inte riktigt vad det är?! :s är det typ sånt man sparkar och skriker å sånt? ajja, det återstår att se!

PUSS // Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0