irriterad till max

dagen stämmer så bra överens med rubriken.
kom till skolan, svenska läraren sjuk som vanligt.
börjar bli grymt tr¨ött på detta nu. att sitta och vänta
i tre timmar tills nästa lektion ska börja.
iaf, imorron e flrmiddagslektionen inställd och på
etermiddagen ska vi bara vara där utan att ha någon
lärare och göra någon uppsättning eller något.
nejtack, jag stannar hemma, vilket jag tror att fler
gör, jag tänker inte sitta mellan 07.40 till 12.15 för
att vänta på en "lektion" där vi får göra vad vi vill.
så kan ju bara säga att man varit ganska så
irriterad idag, men som tur är har det lagt sig nu.
helgen är nära!
blev att jag tröst köpte ett linne på stan idag, var
även och bytte mina legging som tappat sin färg
efter en  tvätt :s

PUSS // Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0