Yellowstone :)

nu ar vi i Yellowstone och har besokt parken med 20 000 bufflar, bjornar, algar och massa andra djur!
imorron blir det en runda till i denna parken innan vi fortsatter mot Cody och Buffalo Bills stad :)  jag tror att jag har internet imorron med men om jag inte har det sa kan jag bara saga att vi ska befinna oss i en stuga uppe i Estes Park, uppe pa bergen i 4 natter, sa har inget internet dar, och jag e inte saker pa om jag har nagon teckning pa mobilen :(
efter dom dagarna dar sa flyger vi mot New Yor, stannar dar i 4 natter sen hem till kalla Sverige :(
men jag kan saga att jag fryser har vi ar nu, har ar bara 20 grader typ, vi ar vana att ha mellan 35-40 nu ju ;)
snart bedtime, tidig kvall, men langa bilresor :)

Puss pa er dar hemma! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0