uppdatering 110 mil fran Las Vegas!

texten lyder som rubriken!
lamnade Las Vegas imorse, tidigt och nu sitter jag pa ett hotell 110 mil darifran! men jag kan bara sa fyf*n vilken haftig stad, staden som aldrig sover! alla dessa neonljusen ;) och inte tala om hotellet vi bodde pa, var svit var stor som en lagenhet med dubbla badrum och i varje badrum fanns tva handfat, ett bubbelbadkar en dusch och en toalett, vi hade tva sovrum, en bar och ett stort allrum med utsikt over den stora staden! later det inte lockande? ;)
det var ganska haftigt for nar vi korde in i Vegas sa var det berg och oken runt omkring en sen helt plotsligt var dar en stad, som om man kastat ut allt som var dar!
iaf, forsta dagen nar vi kom dit hade vi 41 grader, ganska varmt, andra dagen 37 och sista dagen, igar 34 grader. har dock varit inne pa en massa sevardheter mesta tiden sa brannan haller pa att forsvinna :(( jakla skit! vi har atit pa jattefina och mysiga restauranger och folket dar ar sa sociala! :)
men nu borjar man faktiskt ha ganska mycket hemlangtan :(( har 12 dagar kvar tills vi aker hem och en vecka kvar tills vi flyger mot var sista destination, New York :)
nu, efter ett dopp i poolen och en dusch ska jag krypa ner a forsoka nana, saknar Jimmie hela tiden! :(( <3

a jag e ledsen att jag inte har lagt upp nagra bilder men glomde sladden hemma sa jag hoppas ni kan noja er med lasning fram tills jag kommit hem :) for da kommer bilderna, sa fort jag har lagt in dom pa datorn, har tagit over 3000 bilder redan, vart ska detta sluta....

Puss Gonatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0