tjollahopp igen! :)

sitter nu i Cody, den sakallade westernstaden! och har ar verkligen western :D var ute och at nu ikvall och alla hade verkligen boots och sanna cowboy hattar pa sig! haha :)
imorron beger vi oss 65 mil mot Estes Park dar vi ska vara i 4 natter som jag skrev innan.
jag maste bara saga att jag inte har nagon som helst teckning pa telefonen dar jag ar nu, det ar darfor jag inte kan hora av mig nu, och det blir nog inte battre dar uppe i stugan :(( men vi far hoppas pa det basta!
idag har vi tittat i andra sidan av parken och sett bjornar och sjukt stora algar.. :)
snart laggdags har for bilen rullar imorronbitti klockan 6, ingen sovmorgon har inte :o

Jimmie <3

PUSS pa er dar hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0