sista natten i USA!

skriver nu ett sista inlagg fran USA for imorron vid middagstid tar vi en taxi ut till flygplatsen for att bege oss hemat. min resa ar helt oforglomlig! :))
idag har vi varit ute i delstaden Bronx och tittat lite dar och aven varit pa en djurpark som var som ett safari, massa elefanter, tigrar, lejon, giraffer m.m.
nu har vi kopt det sista och snart blire att packa ner allt och sedan duscha och sen ar det bedtime, har visserligen sovmorgon imorron men anda skont att komma i sang!
sa imorron natt sover jag pa ett flygplan :p
detta var allt fran denna dagen i New York! :) & for er som inte vet har vi befunnit oss mitt pa Manhattan :D
kan ocksa passa pa att meddela att jag fatt en liten kusinvitamin!! :)) en pojke blev det, ar sa spand pa att fa se han! :)

Puss pa er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0