sista natten i Los Angeles och Hollywood

overskriften lyder som rubriken!
och idag kan jag bara saga en sak, Disneyland! :D var dar idag, vilket mysigt stalle, och grymt stort!
nar vi kom hem darifran efter nagon timmes bilko som inte alls ar ovanligt har med tanke pa hur mkt folk som ska till och fran jobbet akte vi tillbaka till Beverly Hills och tittade pa Elvis, Julia Roberts och Brad Pitt & Angelina Jolies hus, riktigt maffiga! :D helt sjukt, att man verkligen ar har!
nu ikvall har jag packat vaskan for imorgon lamnar vi Hollywood och beger oss mot vart nasta mal som ar San Fransisco :) dit vi kommer pa sondag!
kan bara saga att igar innan jag somnade, som jag tankte pa er dar hemma <3
ar inte saker pa nar jag har en dator nasta gang, men sa fort jag har det sa kommer det en uppdatering! :)

Lots of Love, Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0