sista dagen i estes park & midsommarafton imorron!

star nu vid en dator pa ett bibliotek i Estes Park och ska snart aka upp i bergen med en lift for att titta ut over staden! :) har packat klart mina vaskor nu o lagt fram kladerna som jag ska ha imorron! for imorron, pa midsommarafton lamnar vi estes park och beger oss mot slutdestinationen New York! :)
da blire slut pa lugnet, dar ar ju som i las vegas, stress stress och ater stress!
men har hunnit med en massa har nu nar vi varit i stugan, gatt pa ett kopcenter med 320 affarer, lite shopping blev det dar och vi har varit uppe i bergen pa 2700m vi har grillat gott och bara tagit det lugnt! :)
i New York blir det att titta pa musikalen mamma mia och se ngn bil, titta pa frihetsgudinnan och dar world trade center lag! :) hoppas pa handelserika dagar dar!
jag gar aven och vantar pa ett samtal som ska tala om for mig att jag har fatt en kusin! :D det var utraknat tills igar men jag har inte hort nagot, so man ar ju lite spand..
nej nu ar snart datortiden slut :( men jag uppdaterar mer sa fort jag har en dator! :)

Puss pa er saknade dar hemma, ni vet vilka ni ar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0