sista dagen hemma!

ingen skola för mig idag nej, sommarlooov! :D
vaknade jämte min underbara pojkvän imorse, som de flesta andra mornar, mysigast! men han skulle jobba :(( men jag gick minsann upp lite efter honom! växlat pengar och satt in pengar på banken så nu e allt klart, för imorron drar vi mot Washington! :)) Happygirl!
ikväll ska jag & Jimmie träffa gänget för att säga hejdå nu för en månad :(( det gör faktiskt lite ont när man vet att man ska lämna familj, pojkvän och vännerna bara sådär.. men vi får hålla kontakten via fb och ni får helt enkelt läsa min blogg, för det är här jag kommer lägga ut bilder, bilder på facebook kommer när jag kommer hem :)) om en månad altså!
nu kommer snart mormor och morfar och ska fika och mormor ska bli fin i håret :)

MIN JIMMIE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0