pa vag mot Las Vegas

sadar ja, nu sitter jag pa ett hotell 10 mil fran Las Vegas! :) imorron bar det av in mot staden! langtar! :)
idag har dagen bara bestatt av bilkorning! vi har kort ca 60 mil, men riktigt haftiga saker man ser. har kort genom en 15 mil lang oken och dar det var som varmast gick vi ut och tog lite bilder och dar var det 45 grader! :D alldeles for varmt for min del! ;D haha
pratade aven en snabbis med min fina pojkvan som ar hemma i regninga Sverige :( saknar honon! och nu pratar man med mamma pa facebook och ska ringa pappa imorron sen sa har jag ringt dom jag ska, kostar riktigt mycket att ringa harifran med :(
nu ska jag snart krypa ner i den skona sangen som vantar pa mig!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0