finally here!

nu ar jag antligen framme i Washington! det var en lang resa hit, men det funkade iaf :)
vilket land, allt ar verkligen sa mycket storre! dock sa ar Washington ingen stad jag hade velat bo i. idag har vi bara hunnit ga en liten runda och atit pa en god restaurang, besokt Chinatown med, inte illa :)
det blev manga tarar imorse nar jag skulle saga hejda till min underbara pojkvan :(( aven nar mamma lamnade oss vid baten.. men nu har jag pratar med hela familjen och Jimmie! :) <3
imorron ska vi kolla staden lite till, b.la. vita huset och pentagon! sedan beger vi oss mot ett hotel som ar narmre flygplatsen for att sova dar en natt for att sedan pa sondag morgon bege oss vidare mot Charleston!

MAMMA, PAPPA, BROR & JIMMIE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0