den som vantar pa nagot gott...

...vantar aldrig for lange!
antligen en dator, sa man kan halla er lite uppdaterade! :) just nu sitter jag pa ett hotell i Hollywood, vi tog morgonflyget fran Charleston imorse till Los Angeles, men vi var tvugna att mellan landa i Chicago, och nar vi skulle kliva ombord dar sa hade de bokat oss pa en helt annan flight. vi hade inte samma nummer pa vara biljetter men planen gick till samma stalle, sa vi fick boka om en biljett och sedan fick jag & ica aka ett eget plan fran Chicago till Los Angeles!
dar stog vi, pa varldens 3:e storsta flygplats med over 600 olika gater! jisses amalia, men det gick fin fint:) efter 4 timmar landade vi pa Los Angeles International Airport. vadret ar sisadar, bara 20 grader, jag menar vi ar ju vana att ha 35 nu vid detta laget! men det kommer, termometern i Las Vegas stod pa 39 grader, laangtar! :)
dagen idag har faktiskt mestadels gatt at att flyga men vi har hunnit med att titta pa den stora Hollywood skylten som ar i bergen! riktigt stort att se den pa sa nara hall! :) bokstaverna ar fasktiskt 15 meter hoga! :o
efter det blev dusch och fix sen sa at vi pa ett steakhouse som ar granne med hotellet!
nu sitter jag har och ska snart nana, ska till Universal Studios imorron och titta hur de spelar in de stora filmerna & jag bara alskar landet! Jag skulle latt kunna aka hem och hamta familj, pojkvan och vanner och flytta hit! It's amazing! :)
och forresten, jag lovade att lagga in bilder, men jag har ingen sladd med mig och dessa datorerna har inget uttag dar man kan satta in minneskortet :(( sa det far bli massa bilder nar jag kommer hem!
ps; det skiljer 9 timmar mellan Sverige och Los Angeles nu, ni ar 9 timmar fore! sa jag sager gomorron till er nu ska jag nana :D

trodde inte man kunde sakna vissa manniskor sa mkt!
Mamma, Pappa, Emil, Jimmie! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0