2 dagar kvar i NY!

om tva dagar ar det hemfard, en manad har anda gatt ganska fort trots min fruktansvarda hemlangtan nu i slutet! men om jag ska rakna upp allt jag har fatt vara med om skulle det ta flera dagar, detta ar ett minne verkligen! :)
idag har vi varit och tittat dar dom bygger upp world trade center och sen tog vi en battur ut till frihetsgudinnan, det var maktigt att se henne en meter fran en, innan har man bara sett henne pa vykort :o
under denna resan har jag verkligen sett hur mycket som helst :))
imorron e de sista dagen har och da ska vi avsluta var shopping, jag har en extra resvaska med mig hem med saker man shoppat, vagar knappt beratta detta for dom dar hemma for de sager att jag redan har tillrackligt med klader, men det ar inte varje dag man ar i USA! ;)
nu blire lite tvtittande innan sovtime och imorron blire att aka upp till stadsdelen Bronx och ga pa ett zoo, sen sa har planerna andrats ganska mycket med tanke pa sista dagen och hemresan sa det blir ingen Sex and the City for oss, men desto mer shopping! :D
nu tickar min tid till; datorn mer och mer, men gonatt pa er! :))

JIMMIE, FAMILJEN & VANNERNA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0