yesterday was great!

m ni alla vet så kom min saknade Candice till mig igår! Vi skulle fira Gino och Joel som har fyllt 18! :) så det blev lite Tacosätande här hemma med papi och bror innan vi började göra oss iordning. ringde andreas innan vi skulle dra och han var i markaryd, toppen! :) hihi
vi drog oss så snart mot fbu där festen hölls, och jag har nog aldrig sett så mycket folk i den lilla stugan, helt sjukt! men men vi hade skoj iaf, roligt med massa olika folk, trodde det skulle va massa småttingar där men nejdå! :)
så nu sitter både jag och hon med varsin dator i handen och nöördar oss. hon ska snart hem och jag ska bege mig iväg en sväng. efter det blir det engelska plugg och träning.
så ser väl min söndag ut, ganska slapp. men ikväll ska man förbränna gårdagens alkoholintag. toppen!
här kommer några bilder från kvällen!

PUSS // Emme
















Kommentarer
Postat av: candy

haha! den bilden har jag inte äns sett!

den på mig ute innan vi stack in :D

snyggt :D <3

2010-01-25 @ 20:47:00
URL: http://candices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0