naaanananaa

emmelaaaj, är jag! jimmy kallar mig alltid det så det lär man ju få heta ;)
iaf, skoldagen har varit som alla andra dagar väldigt slapp. tittade på film hela förmiddagen och hade bad på eftermiddagen.
jag tog vanliga bussen hem och farmor hämtade mig vid bussen, så vi åkte hem och jag klippte henne :) fin fint! skulle egentligen ut och gå med en kompis, men det uppstod tråkiga saker så vi tar det en annan dag.
nu funderar jag på om man ska släcka lampan och sova redan nu? :o det är tidigt, men vafasen, skaman upp tidigt så :(
imorron lär jag va hemma vid kvart över ett, slutar halv 11. sen på kvällen bygga upp mina naglar! :) FINALLY! :)

PUSS // Emme


A.M 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0