klippklipp

ajaj mitt finger! skulle klippa min bror idag men klippte ett hack fel, så det blev i fingret istället. :( mindre roligt när det blöder som bara den.
ikväll är väl egentligen en partykväll men för min del så är partylivet ganska stilla ikväll, jag ligger hemma i soffan och tar det väldigt lugnt. har som jag sa innan klippt min bror så nu äntligen är han inte så långhårig mer :p haha. jobbat hela dagen idag, känns bra! :) och nu är jag ledig fram tills lördag tror jag, så vad ska man hitta på imorron? jag e själv hela dagen, någon som vill hälsa på? =)
funderar på att gå och lägga mig men jag är faktiskt pigg :D haha, blir väl att ligga vid tvn tills man somnar! bombadera gärna mig med sms, alltid roligt ;)

PUSS // Emme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0