klia klia klia

usch usch usch! kliandes över hela kroppen skriver jag detta. äntligen har man skaffat sig praktikplats, och som sist är man inte ute i god tid men det lyckades :) vecka 5,6,7 kommer jag  befinna mig på studio 30 här hemma :)
nu har man kommit hem och ska snart hoppa in i duschen. jag kan ju förklara varför det kliar, har klippt pappa idag och det var ju inte lite man klippte! :o nu e han kort och fin! men nu vill man bara in i duschen men den verkar vara upptagen.
...igår skrev jag ju inget på kvällen men jag kan ju berätta att jag var hemma hos emil och tittade en film, baksmällan hette den, den var faktiskt bra och jag somnade inte för en gångsskull! toppen Emmelie, är faktiskt ganska stolt över mig själv. :)
nej nu ska jag trycka ut mamma från toan så jag kan få komma ut duschen :)

PUSS // Emme

Kommentarer
Postat av: totsie

the hangover is awesome!

2010-01-19 @ 08:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0