jobbjobbjobb! :)

idag har de varit jobb  för hela slanten! känns bra sen när pengarna rullar in. känns som att det är mycket behövligt med tanke på att jag ska resa & ta körkort inom loppet av 3 månader! men det känns bra.
när man kom hem blev det till att äta lite, mami hade lagat god mat och jag spetsade maten med en ipren, kändes verkligen som att mitt huvud behövde det, hade verkligen huvudverk :(
nu har man precis sett klart den senaste wallander filmen, den var helt okej. eller jaa, som alla andra wallander filmer så var den bra!
... har egentligen inte så mycket att skriva här idag med tanke på att det inte har hänt speciellt mycket. så jag återkommer imorgon och hoppas på att det har hänt lite mer!

PUSS // Emme 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0