22/1 kinamat! MUMS

precis ringt och beställt kinamat! :) mums. kommer smaka mycket bra.
skolan idag vsr som vanligt, projekt på för middagen och kundpass på eftermiddagen, åkte med papi hem för han var ändå i halmstad så va hemma redan halv 4! skönt.
nu sitter man här och har precis hängt in mina kläder i garderoben och sitter å småtaggar lite för imorron e de fest! :) och min saknade Candice kommer hit! hihihihi jaaaaa :D
nu ska jag inte skriva här mer, å jag har överskottsenergi ikväll, vart ska jag göra av den?
sen så kan jag säga att jag klippt mig, känns som att jag inte har något hår kvar men det har jag. men känns ovant, 5 cm kortare :)

PUSS // Emme


                    saknar mitt mongo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0