2010, nytt år, nya möjligheter!

2009 har varit ett händelserikt år kan man verkligen säga! fullt av skratt & tårar.
jag kan inte säga att jag verkligen hoppas att 2010 kommer bli ett bättre år, för livet ser väl ut att vara fullt av skratt och tårar? jag har iaf fått en massa nya vänner vilket gör mig väldigt glad!
mitt nyår spenderade jag hos Emilia, det vaqr skoj så länge det varade! :) men tack för festen.
2010 började inte med något speciellt. bara en helt vanlig lugn dag som ersattes av en ikea dag idag! :)
..imorgon blir det väla och ikea igen med mami eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle ha när vi va där idag. så imorgon blir det helsingborg istället för älmhult. då passar man ju på att gå in på väla en runda med!
ikväll känner jag för att göra något helt galet, kan bara inte komma på vad?!
så medans jag funderar över detta slänger jag in lite bilder från nyår.




















GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0