17/1 tänk om

jag ska nog börja tänka om, bara släppa allt i mina tankar och skaffa nya uppfattningar om allt och alla.kan nog behövas känns det som. och förövrigt saknar jag mina äkta vänner. <3

idag ska iaf jag och papi till ikea, fixa lite smått och gott. b.la. en ny lampa till mitt rum :) blir väl att man tittsr lite möbler när man ändå är där (a)
ikväll ska man fixa till de sista med engelskan så den blir klar och efter det blr det väl bara till att slappa i soffan till en film eller något. finns inte så mycket mer att göra en söndagkväll, eller joo jag skulle kunna gå och tränat om det inte vore för att jag typ e halv sjuk, hostar å massa sånt :c
nej nu ringde papi så nu ska vi snart köra :)

PUSS // Emme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0