helgen avklarad!

mina tre praktikveckor är avklarade, och ett välbehövt lov är på ingång. dock blir det jobb mån-tors, men det gillar vi! :) fredag beger jag mig av till mina kusiner över helgen, saknar er verkligen, hela familjen!
nu har jag precis varit ute och kört med pappa, massa massa snö, men det gillar vii!
helgen har som alla andra helger bara sagt poff!
i fredags så var det meningen att pappa, jag & bror skulle laga god mat och titta på tv, men så ju den där snön och pappa var tvungen att ut och jobba, hela natten och min bror skulle med. så min fredagskväll resulterade i att jag och vovven låg i soffan och tittade hockey :) haha!
gårdagen blev mycket bättre, dagen var ganska lugn faktiskt, sov inte alltför länge, men det kändes bra :) kvällen var meningen att jag skulle vara hemma å dega men så bad jag min kompis köra mig t laholm, där en fest var, å snäll som han är så körde han mig :) hjärta på honom!
jag kom dit, kände typ bara en, men det gjorde jag inte så länge för det tog inte lång tid innan man hade lite hum om vilka alla var :) trevligt med nya folk iaf! kvällen var mycket bra.
nu sitter jag här och är allmänt seg, maten är på spisen och jag ska snart stryka mina kläder :)

PUSS // Emme




gammal bild, men ibland saknar jag den hårfärgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0