ett brinnande objekt?

ett brinnande objekt, jaa det hade det kunnat bli av min jacka! :( för den låg emot gasolvärmaren inne på kinarestaurangen, så den bara smälte ihop :( buhuu, så nu får det bli väla & en ny jacka på söndag, känns tungt att behöva ha en ny jacka nu när min inte så så gammal. menmen..
iaf, efter praktiken gick jag upp till Emmeline, å vi gick till netto för att köpa massa goodis! :) sen kom sandra med fler så åt vi på kinarestaurangen, å bortsett från min jacka så var det mycket trevligt!. å på torsdag åker du gumman :( men du får ha de så rrevligt så får vi ses när du kommer hem  :)
nu ska jag snart sova, jobb imorgon, dock inte så tidigt som jag ville..

PUSS // Emme

Kommentarer
Postat av: Emmeline

Du är underbar min vackra tös :) tack själv. Blir alltid lika glad när jag umgås med dig. Ska Ha en underbar resa men kommer sakna dig. Massa pussar<3<3<3

2010-02-09 @ 22:42:42
URL: http://emmelinelindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0