Svenska B, snart slut!

ont i ryggen & tung i huvudet, inte alls bra :( men men,
Sitter för närvarande och väntar på att en viss person ska svara på mitt sms!
har snart gjort klart mitt pm till mitt svenska tal på nationella. känns bra.
igår tittade jag den nya Wallander, det var inte så bra som jag förväntade mig,
men jag hängde inte riktigt med som man borde, hade ju en massa annat att
prata om ;)
nu äre snart lunch, biffstroganoff med ris! kan ju faktiskt vara gott :)
i eftermiddag blir det fönvågning och curler och clips.
när jag kommer hem ska jag snabbt som tusan skicka in mitt tal och sedan
åka iväg för att spendera kvällen någon annanstans, altså inte hemma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0