studiedag.nu

studiedag, kändes behövande! :)
nu går jag bara fyra dagar denna vecka, sen modevisning på lördag! Kom gärna och titta, stora torg, Halmstad klockan 12 & 15 anordnar risörprogrammet en modevisning! vi ska representera olika program på skolan! :) See ya!
idag har jag bara tagit det lugnt, vaknade vid 10 fixade lite hemma, åt en mumsig frukost med nybakade scones, yoghurt och massa frukt! mumma :)
efter det tog jag en promenad ner till byn ör att vöra några ärenden, kilade även in på Skosven, hittade ett par grymt snygga skor, som jag bara vill ha! men jaa, ska man köpa dom? jag vill ju spara tills jag ska t USA :s
nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli fyra, klippa mami då, sen bär det av till fagerhult för att fixa till mina naglar, kan verkligen behövas nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0