känns som måndag!

sitter nu i salongen och har precis gjort Nationella provet i Engelska B.
det kändes faktiskt helt okej för en gångs skull. ganska ovanligt för att
vara jag & engelska. hmm..
men iaf, igår kom jag hem efter en underbar vistelse i stockholm med
min fina klass! jag har verkligen haft det kanon :D
bussen anlände till halmstad vid 20.30 tiden igår och där var baby och
mötte upp mig! så mysigt :) hihi.
han körde hem mig, vi sa hejdå. jag kom in till ett kök som inte längre
fanns kvar som det gjorde när jag lämnade huset. men det kommer
nog bli fint!
ikväll ska jag träffa boy boy och sen blir det väl att nana. valborg imorron
med ica mfl. Lördag väntar DK på mig. :D
och på kvällen myys!
nu ska vi gå och äta frukost, jag e huuungriiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0